woensdag 14 januari 2009

lang geleden

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar ik heb zeker niet stil gezeten. Hoewel er in de dagen vlak voor en na de feestdagen niet zoveel uit mijn handen kwam. Ik heb toen vooral lekker geluierd, boekjes gelezen etc.

Kleinzoon was jarig (2 jaar geworden)  en vroeg kleertjes voor zijn verjaardag dus ben ik maar weer in de breinaalden geklommen en heb 2 truitjes voor hem gebreid. Helaas ben ik vergeten er een foto van te maken.


Verder nog een paar of 5 sokken gebreid van maat 25 tot 46

Als er niets bijzonders gebeurd worden we in augustus opa en oma, dus voor  het aanstaande kleinkind moet natuurlijk ook het een en ander in elkaar geprutst worden, ik ben er volop mee bezig, maar ga nu niet laten zien of vertellen wat het gaat worden, anders is de verrassing voor vader en moeder eraf.


Ben ook nog begonnen met het borduren van een ABC waarvan ik het patroon gevonden heb op: deze site  Ieder maand komt er een nieuw deel van en het is maar in 2 kleuren dus niet zo moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten