woensdag 28 augustus 2013

tijd om spullen te gaan maken voor ons 4e kleinkind, vergeet het maar!!!

Eindelijk klaar met de spulletjes die ik wilde maken voor de braderie en van alles afgemaakt wat er nog lag dacht ik alle tijd te hebben om dingen te gaan maken voor ons vierde kleinkind dat in februari geboren gaat worden krijg ik in een keer 2 bestellingen binnen via www.handgebreid.webklik.nl, waar ik al een tijdje handgebreide sokken te koop aanbiedt. De laatste maanden was het er erg
rustig, maar gezien de temperaturen van de laatste maanden was dat ook wel begrijpelijk. Nu heb ik een bestelling voor 2 paar kniekousen, 1 paar gewone sokken en een paar enkelsokjes. Het geld dat ik mee verdien wordt gebruikt voor het eten tijdens ons jaarlijkse weekend weg met kinderen en kleinkinderen dus die zullen wel blij zijn met deze bestellingen. Toch weer een extra snack bij de frietjes. Dus het wordt een drukke tijd op handwerkgebied, maar goed dat ik de komende 3 weken vakantie heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten