vrijdag 26 juli 2013

balen

In mijn vorige berichtje schreef ik dat ik druk bezig was met spulletjes te maken voor een Crea-beurs waarvoor ik een uitnodiging had gekregen. Hartstikke druk ben ik er de afgelopen tijd mee geweest. Ik had in de eerste instantie ingeschreven voor een plekje bij het zembad en dat ook gekregen, maar later kreeg ik bericht dat er binnen op de eerste verdieping ook nog plaats was en gezien de mogelijke weersomstandigheden heb ik voor de plek binnen gekozen. Helaas is het de laatste weken nou niet bepaald koud en de campingeigenaar verwacht dat het morgen binnen zo ongeveer 35 graden zal worden en heeft dus alle plaatsen op de eerste verdieping geannuleerd en er is geen alternatief. Zit ik mooi te kijken met al mijn spulletjes waarin ik veel tijd en ook nog het nodige geld heb geinvesteerd. Bovendien had ik verwacht nog een paar centen te verdienen, maar die vlieger gaat ook al niet op. Gewoon balen dus. We gaan maar iets anders verzinnen om morgen te doen.

1 opmerking:

  1. Nou, dat je baalt kan ik me goed voorstellen. En dat is dan misschien nog zwak uitgedrukt!
    Maar dit kan toch helemaal niet..., en je bent vast niet de enige die nu 'gedupeerd' is.
    Kunnen er geen plaatsen gemaakt worden op de parkeerplaats of kun je geen kofferbakverkoop doen?
    Ik vind dit toch wel heel zuur hoor...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen