vrijdag 18 januari 2013

Foto's geplaatst

Eindelijk is het gelukt om bij mijn vorige bericht foto's te plaatsen.
Inmiddels alweer het een en ander afgemaakt. Een babyvestje voor een collega die ieder moment kan gaan bevallen en een paar gewone zwarte sokken. Van het vestje komt een foto zodra de baby geboren is en van de sokken heb ik geen foto, het zijn gewone sokken en daar maak ik meestal geen foto's van.
Ik heb me dus niet in de hand kunnen houden en ben weer aan wat nieuwe dingen begonnen: de adventsjaal van 2010, deze keer met kraaltjes erin, een lila trui voor mezelf en een ajour vestje van Kid Silk voor mezelf.. Sokken staan er altijd op de naalden dus ook nu.

2 opmerkingen:

  1. Ha, wat herkenbaar! Soms maak je een aantal dingen af, maar opeens begin je ook weer aan nieuwe dingen.. Ach, moet kunnen hoor vind ik...
    Leuk die adventsjaal... Ik heb die als breirol gemaakt. Gave motiefjes hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,

    Ik kreeg laatst een reactie van Pimmetje. Maar ik kon helaas niet naar je blog via die reactie. Maar ik heb je toch gevonden om even te zeggen dat ik het leuk vond dat je langs kwam!!
    Ik zie dat je veel aan breien doet,ik vind heel veel dingen leuk om te doen......alleen geen breiwerk! Ik heb het ooit wel gedaan hoor, maar dat is lang geleden.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen