maandag 18 januari 2010

Schandalig

Ik zie net dat het al meer dan 2 maanden geleden is dat ik iets geschreven heb, schandalig is het. Ik ga proberen mijn leven te beteren.

De laatste maanden van 2009 zijn erg druk geweest, heb full-time gewerkt, Sinterklaas, Kerst, Jaarwisseling en dan ook nog de nodige verjaardagen tussendoor, maar het is nu allemaal weer wat rustiger.Toch heb ik nog wel wat tijd gevonden om een beetje te breien, te quilten en nog wat te borduren.

Ik bedenk met net dat ik dit jaar al weer 3 paar grote sokken heb gebreid en 2 paar voor onze kleindochter en ook nog 2 dassen. Van de kleine sokken heb ik geen foto, de sokken waren al weg voor ik een foto kon maken.

Sjaal Sjaal_lianne

Sokken_schulprandje Sokken3

   

Vorige week ben ik voor het eerst naar een breigroepje geweest bij ons in het dorp. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik me er bij moest voorstellen, maar het bleek erg leuk te zijn.Je gaat er gewoon naar toe met je eigen breiwerkje en gaat daar met een stel andere breien, kletsen, ervaringen uitwisselen, ideeen opdoen en voor je het weet is de avond al weer om. Ook een goede manier om eindelijk dat vest eens af te maken waar ik al meer dan een jaar mee bezig ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten