vrijdag 29 januari 2010

nieuw op de naalden

Ben weer helemaal in de ban van het sokken breien zoals jullie al wel gemerkt zullen hebben.

Gisteren heb ik de sokken die klaar waren afgewerkt. Er stond nog maar 1 paar babysokjes op de naalden dus daar moet verandering in komen. 1 paar kindersokken, 1 paar babysokken, 2 paar volwassen sokken en een das op naalden 10 opgezet dus ik kan weer even vooruit. Ik ben de volwassen sokken begonnen met korte (20cm) bamboe naaldjes, maar dat is toch niet helemaal mijn ding, ik denk dat ik maar weer snel overga naar lange naalden. Ik mis het gevoel van naalden onder mijn armen.

Het 2e paar volwassen sokken ben ik begonnen op een rondbreinaald en dan 2 tegelijk too-up, ook dat is denk ik niet mijn ding, wat een gemier zeg met die korte naaldjes en die draad ertussen. Nog maar even verder tobben, misschien ga ik het toch nog wel leuk vinden als ik wat verder ben, maar ik denk het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten