dinsdag 11 augustus 2009

Help: ik ben besmet

Nee, nu niet gaan denken dat ik besmet ben met de Mexicaanse griep, gelukkig niet. Ik ben besmet met het klosjesvirus. Het virus sluimerde al een hele tijd en heeft zich vorige week geopenbaard. Ik heb al een paar weken weinig rust in 't gat, waarschijnlijjk vanwege de aanstaande geboorte van ons kleinkind en was met van alles en nog wat bezig, maar er kwam niets uit mijn handen. Een goede therapie is dan om weer eens een keer mijn hobbykamer op te gaan ruimen. Zo gezegd zo gedaan en daar kwam waarempel het malletje van de klosjes te voorschijn en plotseling sloeg het virus toe. De hele verdere dag zitten tekenen en knippen en er uiteindelijk nog 10 in elkaar gezet ook. Klosjes1a_2

Klosjes1_2

Zo ziet mijn lunchtafel er dus uit als ik ergens mee bezig ben, er kan nog net een bordje tussen de rotzooi.

Toen ik toch aan het  knippen was heb ik ook nog maar even 12 vijfhoekjes geknipt en daarvan deze bal gemaakt.Babybal

Mijn hobbykamer is dus nog steeds niet opgeruimd, sterker nog het is een nog grotere rotzooi geworden omdat ik allerlei lapjes te voorschijn heb gehaald, maar dat komt wel weer goed.

Het kleinkind zou vandaag geboren moeten worden, maar ik heb nog geen weeenalarm gehad, dus alles zal nog wel rustig zijn, het is pas half vier dus het kan best nog wel vandaag geboren worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten