maandag 16 maart 2009

weer een beetje op regel

Na het vrij plotseling overlijden van mijn schoonmoeder begint er nu weer een beetje regelmaat in ons leven te komen, hoewel het allemaal nog wel vreemd is. We zijn ons nu aan het voorbereiden op de trouwerij van onze zoon. Er moeten kleren gekocht worden, een kado, een ringenkussentje gemaakt en ga zo maar verder. De laatste tijd hebben we nogal veel op ons kleinkind en op de honden van onze dochter gepast in de weekenden, maar daar hebben we nu even een stop op gezet zodat we ook weer eens wat tijd voor onzelf dachten te krijgen. Nou vergeet het maar, afgelopen zaterdag kreeg ik onverwacht een workshop sieradenmaken aangeboden dus de hele zaterdagmiddag was weg, maar het was wel erg leuk.

Deze ketting heb ik gemaakt. Ketting

Zondag was schoonvader jarig en omdat het de eerste verjaardag was na het overlijden van schoonmoeder en bovendien zo kort erna zagen we er wel een beetje tegenop. Gelukkig was de hele familie kompleet dus het viel allemaal nog wel mee. Volgend weekend zit ook al weer helemaal vol gepland, behalve dan de avonden, dus misschien hebben we dan even rust.

Inmiddels zijn de Belgische sokkenBelgische_sokken  af en ben ik druk aan de gang om nog meer babyballen te maken voor een najaarsmarkt in een verzorgingshuis bij ons in de buurt ( in november pas, maar het kan maar af zijn) Verder heb ik alle kleine restjes sokken wol bij elkaar gezocht en ben bezig daar blokken van te breien met de bedoeling er een deken van te maken, maar zolang ik sokken blijf breien blijf ik resten houden en is de deken natuurlijk nooit klaar. Ben natuurlijk ook druk bezig met dingetjes voor de baby die in augustus geboren wordt, maar daar vertel ik niks over en vanzelf laat ik er ook niks van zien, dat komt wel als het kindeke er is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten