maandag 11 augustus 2008

sokken en meer

Gisteren hebben we de oudste hond van onze dochter te logeren gehad omdat de jongste een show moest lopen, wat-ie weer prima gedaan heeft. Omdat het weer niet helemaal mee werkte heb ik me maar eens op het afmaken van diverse dingen gestort.

Sokken_sandra Deze sokken heb ik de afgelopen 2 weken voor onze dochter gebreid en gisteren afgemaakt.

Sokken_en_mutsje Deze sokken lagen ook nog klaar om afgemaakt te worden, dus dat heb ik ook maar meteen gedaan. Als ik een paar sokken brei uit een bol van 100 gram kan er precies nog een klein babymutsje gebreid worden van het restje.

Babyvestje Dit vestje was ik al veel eerder begonnnen, de baby waar het voor bedoeld was loopt inmiddels en begint al te praten. Nu ligt het klaar voor als er weer een keer een kindje geboren gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten